Kutulardan Etkileşime: Wireframe Tasarımı Süreci

UXPin, 2018

Basit Kutuları Lo-fi Prototiplere Dönüştürün:

  • Tasarım eğitmeni Tom Green eşliğinde, basit kutuları bir lo-fi prototipine dönüştürmeyi öğrenin.
  • Tasarım deneyimine dayanan hızlı ve pratik bir okuma deneyimi ile içerik, lo-fi ve interaktif wireframe’in ne amaçla üretildiklerini keşfedin.

Bu içerik ücretsiz!

Okumaya devam etmek ve SHERPA Blog okuru olmak için aşağıdakilerden birini seç. Her hafta yenileri eklenen yüzlerce içeriğe ücretsiz ve sınırsız eriş.
E-posta ile kaydol ya da giriş yap.

DİĞER UXPin KİTAPLARI

Web Arabirimlerinde Beyaz Alan

Boşluk, Oranlar ve Minimalizm Aktif ve pasif beyaz alanlar, minimalizme etkisi, çok fazla veya az kullanımının yaratabileceği hatalar ve tüm bunların altın oran ile ortak kullanımı gibi geniş bir konu havuzu, En iyi beyaz alan kullanımlarına dair 14 detaylı örnek ile anlatım, Tipografi ve grid araçlarıyla boşluğun tasarıma en iyi şekilde yansıtılmasına dair pratik bilgiler, […]

Gerçek Hayattan Kullanıcı Deneyimi Tasarımı Süreçleri

Başarılı şirketler ürünlerini nasıl tasarlıyor? Slack, Autodesk, 3M, Kaplan ve Sumo Logic gibi şirketlerden örnekler. Üst düzey tasarımcıların ve tasarım liderlerinin kullandığı yöntemler ve süreçler. Gerçek hayatta UX: Keşif, araştırma, tasarım, test. Tamamen pratiğe dayalı bir e-kitap.

Ortaklaşa Tasarım Platformları Rehberi

Tasarım süreçlerinin problemlerini tanımlayın. Doğru çözümü bulun. Doğru çözümü bulmak için 3 parçalı framework. Tasarım sürecinizdeki güncel sorunların teşhisi.

Agile UX Design Sprint’leri Rehberi

Ürün Takımları için Playbook Kullanıcı merkezli tasarım ile Agile süreçlerin dengelenmesi. Çevik tasarım sprintleri ile ilgili örnek vaka incelemeleri. 8 yıllık tecrübesi ile bir PwC Dijital Ürün Tasarımcısı tarafından yazıldı.