[ Sana özel ] önerilerimiz

En güncel Makaleler

SHERPA’da nasıl prototipleme yapıyoruz?
Makaleler

SHERPA’da nasıl prototipleme yapıyoruz?

UX Engineer Fatih Akgöze, SHERPA'da yürüttükleri prototipleme süreçlerinde ortaya çıkan problemleri ve bunları hangi araçlar ve metotlar yardımıyla çözdüklerini paylaşıyor.

Fatih Akgöze Fatih Akgöze
Oyunlaştırma tasarımında oyuncu tipleri
Makaleler

Oyunlaştırma tasarımında oyuncu tipleri

Gamfed Türkiye takımından Yasemin Karakaya, oyunlaştırma sürecinin temel esaslarından biri olan oyuncu tipleri hakkında yazdı.

Gamfed Türkiye Gamfed Türkiye
2021 içerik pazarlaması trendleri: Öne çıkan 9 trend
Makaleler

2021 içerik pazarlaması trendleri: Öne çıkan 9 trend

İçerik pazarlaması uzmanı Anastasya Topçu, 2021 yılının içerik pazarlaması trendleri hakkında öngörülerini içeren kapsamlı bir liste paylaştı.

Anastasya Topçu Anastasya Topçu
Cüzdan: Mobil cüzdanın önündeki en büyük engel
Makaleler

Cüzdan: Mobil cüzdanın önündeki en büyük engel

Geleneksel cüzdanın yenilikçi alternatifi mobil cüzdan mı? Kullanıcıların mobil cüzdan ve benzeri teknolojilere güvenmesini nasıl bir deneyimle sağlayabiliriz?

Avatar Yakup Bayrak
Player’s journey: Kullanıcıdan oyuncuya deneyim tasarımı
Makaleler

Player’s journey: Kullanıcıdan oyuncuya deneyim tasarımı

Ercan Altuğ Yılmaz, oyunlaştırma tasarımının en önemli metodolojilerinden biri olan Player's Journey hakkında bilinmesi gerekenleri örneklerle aktarıyor.

Ercan Altuğ Yılmaz Ercan Altuğ Yılmaz
Mobilite araştırması: Yeni bulgular için konfor alanından çıkmak
Makaleler

Mobilite araştırması: Yeni bulgular için konfor alanından çıkmak

Cansın Bozoğlu, Fjord Berlin ofisinin Volkswagen Group ile yürüttüğü The Future Of Mobility başlıklı mobilite araştırması hakkında yazdı.

Avatar Cansın Bozoğlu
Renk teorisi: Renk çarkı ve tamamlayıcı renkler
Makaleler

Renk teorisi: Renk çarkı ve tamamlayıcı renkler

Bir ürün hakkında 90 saniye içinde bilinçaltı bir karar veriyoruz ve bu kararın %62 ila %90'ı yalnızca renge dayalı. Peki, renk teorisi tasarımda nasıl bir yere sahip?

Berk Bayri Berk Bayri
SHERPATH: SHERPA’nın iyi tasarıma giden yolu
Makaleler

SHERPATH: SHERPA’nın iyi tasarıma giden yolu

Hiç nasıl tasarım yaptığınızı tasarladınız mı? SHERPA, "Her şey, tasarımdır" sloganını benimserken ilham aldığı SHERPATH metodolojisini anlattı.

SHERPA Design Studio SHERPA Design Studio
Sosyo-kültürel değişimler: Post-truth dünyasından tasarım trendlerine
Makaleler

Sosyo-kültürel değişimler: Post-truth dünyasından tasarım trendlerine

Marka iletişimi stratejisti Cem Solak, dünyanın karşı karşıya en büyük tehditlerden biri olarak gördüğü post-truth hakkında yazdı.

Cem Solak Cem Solak
Beyaz boşluk (negatif alan) nedir ve neden önemlidir?
Makaleler

Beyaz boşluk (negatif alan) nedir ve neden önemlidir?

Bu makalemizde, kullanıcıları sayfanızda tutmanızı sağlayabilecek kadar güçlü bir tasarım unsurundan söz edeceğiz: beyaz boşluk.

Berk Bayri Berk Bayri
Pandemi bitince, e-ticaret sektörünün yükselişi duracak mı?
Makaleler

Pandemi bitince, e-ticaret sektörünün yükselişi duracak mı?

Pandemi, e-ticaret sektörünü pozitif yönde etkiledi. Peki, pandemi geçince bu etkileşimde sonraki perde ne olacak?

Avatar Yakup Bayrak
Super App: Süper olmak ya da olmamak
Makaleler

Super App: Süper olmak ya da olmamak

Ömer Arı, "Super App" olarak adlandırılan merkezi uygulamaların geçmişteki ve günümüzdeki yansımalarını inceledi.

Avatar Ömer Arı
Tasarım anlayışımızı değiştiren 14 kullanıcı arayüzü
Makaleler

Tasarım anlayışımızı değiştiren 14 kullanıcı arayüzü

Dijital ürün tasarımı hakkında düşünme şeklimizi değiştiren, teknoloji dünyasını sarsan 14 efsanevi kullanıcı arayüzünü listeledik.

Berk Bayri Berk Bayri
Parmak dostu mobil uygulamalar tasarlamak
Makaleler

Parmak dostu mobil uygulamalar tasarlamak

Neden parmağımızın yıllardır süre gelen serzenişlerine biraz kulak vermiyor ve onun da dostu olabilecek parmak dostu mobil uygulamalar tasarlamıyoruz?

Avatar Yakup Bayrak