UX ve Oyunlaştırma

UXPin, 2018

Doğru ve Yanlış Stratejiler:

  • Kötü oyunlaştırmanın tehlikelerini nasıl önleyeceğinizi ve doğru şekilde nasıl yapılacağını öğrenin.
  • Nike, Trello, Duolingo ve diğerlerinden başarılı örnekleri inceleyin.
  • Tasarımlarınızı, doğal alışkanlık döngüsüne dayalı olarak nasıl oyunlaştıracağınızı öğrenin.

DİĞER UXPin KİTAPLARI

Arabirim Tasarımında Tutarlılık

Farklı tutarlılık tiplerinin uygulamaları hakkında pratiğe dayalı bilgiler, Zevkle Tasarlanmış tutarsızlıkların tasarımına olan tazeleyici etkileri, Amazon, Dolce & Gabbana, Adobe, Xfinity, Reddit ve daha fazla markadan açıklamalı görsel örnekler, Kolay anlaşılır ve uygulanabilir bir anlatım dili.

Kurumsal Şirketler için Pratik Kullanıcı Araştırması Yöntemleri

Kullanıcı Araştırmalarında Satın Alma, Yönetme ve Belgeleme Ürün tasarımı ve şirket içi UX ekip yönetimi konusunda 10+ yıl tecrübeli, Jive Software Tasarım Direktörü Rian van der Merwe tarafından yazıldı. Kullanıcı araştırması için nasıl satın alacağınızı öğrenin, doğru yöntemleri seçin ve ROI sonuçlarınızı belgeleyin.

Agile UX için En İyi Uygulamalar E-kitap Seti

Ücretsiz 3 E-kitap 200’den fazla sayfa boyunca Agile UX tavsiyeleri. Slack, 3M, Sumo Logic, Kaplan ve benzeri devlerden Agile UX süreçleri. En iyi uygulamalar: kullanıcı araştırması, prototipleme, yineleme, kullanılabilirlik testi, dokümantasyon ve daha fazlası.

Web Arabirimlerinde Beyaz Alan

Boşluk, Oranlar ve Minimalizm Aktif ve pasif beyaz alanlar, minimalizme etkisi, çok fazla veya az kullanımının yaratabileceği hatalar ve tüm bunların altın oran ile ortak kullanımı gibi geniş bir konu havuzu, En iyi beyaz alan kullanımlarına dair 14 detaylı örnek ile anlatım, Tipografi ve grid araçlarıyla boşluğun tasarıma en iyi şekilde yansıtılmasına dair pratik bilgiler, […]

Bu kitap SHERPA Blog okurlarına özel.

Yüzlerce içerik, onlarca eğitim, rapor ve inceleme için tek tıkla ücretsiz olarak okur olman yeterli.
Giriş Yap Ücretsiz kaydol