Makaleler

Nihayet, sıfır toplamlı olan bir UX oyunu

Web 3.0'la doğuşuna tanıklık ettiğimiz yarının internetinde kullanıcı deneyimi ve güven nasıl tasarlanabilir? Yakup Bayrak açıklıyor.

Yakup Bayrak 14 Haziran 2022

Sıfır toplamlı oyun tanımını Wikipedia “Bir oyun ya da ekonomik sistemde bir katılımcının kazanç ya da kayıplarının diğer katılımcıların kazanç ve kayıpları toplamına eşit olduğu bir durumdur.” şeklinde yapıyor. Yazıya “nihayet” diye girmenin sebebi ise Web 3.0’ın karanlıklardan çıkıp gelmiş olması. Siz, kanımca son dönemin en iyi komedyenlerinden Feyyaz Yiğit gibi “Abi çıldıracağım yemin ediyorum, aklımı oynatacağım, 10 dakikada nereden nereye geldik!” diye serzenişte bulunmadan önce izin verin anlatayım, neden “nihayet” ve “web 3.0”. 

Bu içerik ücretsiz!

Okumaya devam etmek ve SHERPA Blog okuru olmak için aşağıdakilerden birini seç.
Her hafta yenileri eklenen yüzlerce içeriğe ücretsiz ve sınırsız eriş.

Üye misin?
Keşfetmeye Devam Et