Deneyim tasarımında 2017

Deneyim tasarımında 2017

2017, “İnsan-sistem etkileşimindeki kanal sayısı artıkça, deneyim tasarımına verilen önem de artacaktır” hipotezinin kendini doğrulama fırsatı bulabildiği yıl oldu.

Kurucusu olduğum deneyim tasarımı ofisinde “dönüşüm”ün formülünü soldaki basit grafikle aktarıyoruz. [U] yani “insan” deneyim tasarımcısının kahramanını, [design] ise deneyim tasarımcısının, karşılaştığı problemi çözmek için “insana” sunacağı çözümü simgeliyor. Davranışta hedeflenen “dönüşüm”ün, deneyimde yapılacak “tasarım”ın tanımları bizce bu kadar net.

Bu içerik ücretsiz!

Okumaya devam etmek ve SHERPA Blog okuru olmak için aşağıdakilerden birini seç. Her hafta yenileri eklenen yüzlerce içeriğe ücretsiz ve sınırsız eriş.
E-posta ile kaydol ya da giriş yap.

Benzer Yazılar

KEŞFETMEYE DEVAM ET
Tasarım toplantıları nasıl tasarlanmalı? Tasarim-toplantilari-nasil-tasarlanmali

Tasarım toplantıları nasıl tasarlanmalı?

Gizle
İLGİNİ ÇEKEBİLİR
Oz Büyücüsü metodu ile büyülü prototipler tasarlamak wizard of oz

Oz Büyücüsü metodu ile büyülü prototipler tasarlamak

Gizle