Gamfed Türkiye

GamFed Uluslararası Oyunlaştırma Konfederasyonu kâr amacı gütmeyen dünya çapında oyunlaştırma bilgisi ve farkındalığını arttırmayı amaçlayan, sektördeki uygulayıcı, satıcı, danışman ve eğitimcilerin çıkarlarını gözeten ve oyunlaştırmayı teşvik eden bir kuruluştur. Türkiye temsilcisi Eğitimci Yazar Ercan Altuğ Yılmaz tarafından düzenli olarak etkinlikler düzenlenmekte ve topluluk yönetimiyle içerikler oluşturulmaktadır.

Yazara ait içerikler

Başarılı bir kesişim: Duygusal zeka, oyunlaştırma ve online öğrenme
Makaleler

Başarılı bir kesişim: Duygusal zeka, oyunlaştırma ve online öğrenme

Gamfed Türkiye gönüllülerinden Beray Çinçin, online eğitim süreçlerinin tasarımında oyunlaştırma ve duygusal zekanın katkısı hakkında yazdı.

Gamfed Türkiye
İş dünyası oyunlarında oyuncu tipleri
Makaleler

İş dünyası oyunlarında oyuncu tipleri

Yasemin Karakaya, çalışanların motivasyonunu artırmak konusunda oyunlaştırma pratiklerinin faydalarını anlatıyor.

Gamfed Türkiye
Oyun teorisinde klan sistemleri
Makaleler

Oyun teorisinde klan sistemleri

Gamfed Türkiye gönüllülerinden Özlem Neriman Gök, oyun teorisinde klan sistemleri konusunu SHERPA Blog okurları için kaleme aldı.

Gamfed Türkiye
Sinirbilim: Oyunlaştırmanın arkasındaki kimyasal etkileşim
Makaleler

Sinirbilim: Oyunlaştırmanın arkasındaki kimyasal etkileşim

Gamfed Türkiye gönüllülerinden Afra Çalık, oyunlaştırmanın arkasındaki kimyasal bileşenleri örnekleriyle anlattı.

Gamfed Türkiye
Avatar: Bir gün herkesin bir avatarı olacak
Makaleler

Avatar: Bir gün herkesin bir avatarı olacak

Gamfed Türkiye gönüllülerinden Yasemin Karakaya, oyunlaştırma denince akla gelen en önemli pratiklerden biri olan "avatar" konusunu kaleme aldı.

Gamfed Türkiye
Oyunlaştırma gözüyle tasarım odaklı düşünce
Makaleler

Oyunlaştırma gözüyle tasarım odaklı düşünce

Gamfed Türkiye gönüllüsü Arzu Kupsar, oyunlaştırma ile tasarı modaklı düşünce arasındaki ilişkiyi inceledi.

Gamfed Türkiye
Dijital dönüşümde yetenekleri keşfetmek
Makaleler

Dijital dönüşümde yetenekleri keşfetmek

Gamfed Türkiye gönüllülerinden Begüm Güney, dijital dönüşüm süreçlerinde yetenek ve yetkinliklerin önemine ve oyunlaştırmanın doğru yetenekleri bulmadaki etkisine değindi.

Gamfed Türkiye
Topluluk katılımı sosyal oyunlaştırma ile sağlanabilir mi?
Makaleler

Topluluk katılımı sosyal oyunlaştırma ile sağlanabilir mi?

Gamfed Türkiye gönüllüsü Arzu Kupsar, sosyal oyunlaştırma metodolojilerinin topluluk katılımı sağlamak amacıyla nasıl kullanılabileceğini paylaştı.

Gamfed Türkiye
Clubhouse’dan oyunlaştırma dersleri:
Makaleler

Clubhouse’dan oyunlaştırma dersleri:

Gamfed Turkiye ekibinden Yasemin Karakaya, Clubhouse kullanıcılarının geliştirdiği oyun kurguları üzerinden insanoğlunun sosyalleşme ve uyum sağlama yetkinliklerini ele aldı.

Gamfed Türkiye
Oyunlaştırılmış mikro-öğrenme: Hızlı ve verimli öğrenmek mümkün
Makaleler

Oyunlaştırılmış mikro-öğrenme: Hızlı ve verimli öğrenmek mümkün

Gamfed Türkiye takımından Ece Terzioğlu Çolak, daha hızlı öğrenmeyi mümkün kılan mikro-öğrenme metodolojisini anlattı.

Gamfed Türkiye
%80 kullanıcı deneyimi, %20 oyunlaştırma
Makaleler

%80 kullanıcı deneyimi, %20 oyunlaştırma

Gamfed Türkiye takımından Gökhan Özfırat, oyunlaştırma ile kullanıcı deneyimi tasarımı arasındaki dengeyi akış tasarımına değinerek aktarıyor.

Gamfed Türkiye
Oyunlaştırma tasarımında oyuncu tipleri
Makaleler

Oyunlaştırma tasarımında oyuncu tipleri

Gamfed Türkiye takımından Yasemin Karakaya, oyunlaştırma sürecinin temel esaslarından biri olan oyuncu tipleri hakkında yazdı.

Gamfed Türkiye