Alışveriş sepetiniz şu an boş
Tüm eğitimlere göz atarak ilgi duyduklarını sepetine ekleyebilirsin.
SHERPA Information Architect Tuba Çakır, bu Interaction Design Foundation makalesi çevirisiyle kullanıcı deneyimi tasarımında neden erişilebilirlik odaklı bir yaklaşım benimsememiz gerektiği sorusuna sosyal ihtiyaçlar bağlamında cevap veriyor.
Ürün, mekân, hatta kullanıcı ve tasarımcının düşünce yapısı nasıl hayatın dinamizmine uyum sağlayacak bir hızda esnek ve değişken olabilir?
Jakob Nielsen’in ilkelerine de ilham kaynağı olan psikoloji yasalarının video oyun deneyimine etkisine kısa bir göz atıyoruz.
Sosyal mesafe, maske, hijyen kuralları, evde kalma emirleri ve niceleri... Hafızamızda unutmamızın mümkün olamayacağı izler bırakan Covid-19, kullanıcı alışkanlıklarını kamusal alanlarda nasıl değiştirdi?
Tasarım ve araştırmanın farklı alanlarından üç sektör profesyonelinin buluştuğu UXRP, hedefe yönelik kullanıcı deneyimi araştırmalarının tasarlanmasını kolaylaştırma amacıyla oluşturdukları Araştırma Tasarımı Kiti'ni ücretsiz olarak kullanıma açıyor.
Barış Kayalar, bilgisayar oyunları deyince akla gelen önemli grafik ifade biçimlerinden birini ele aldı: Demoscene.
Onurcan Eki, dijital ürünlerde kullanıcı tutundurma (kullanıcıyı elde tutma) kavramını küresel raporlardan yararlanarak deşifre etti.
İnsanların uygulamanızı kullanmasını nasıl sağlayabilirsiniz? Onurcan Eki, kullanıcıların harekete geçmesini sağlayan 5 önemli koşulu listeledi.
Google Analytics'te arkalarda kalmış ancak çok önemli 4 segment önerisiyle kullanıcılarınız hakkında nasıl derin içgörüler elde edebileceğinizi aktardık.
Tasarım kararları belirlenmeden önce kaçınmamız gereken bilişsel eğilimler nelerdir?
"Deneyim deneyimdir işte! İyisi, kötüsü olur mu?" demek ne yazık ki deneyimi yaratmak konu olunca pek işe yarar bir yaklaşım değil. Peki, iyi bir deneyim nasıl olmalı?
İçinde bulunduğumuz "sert, dokunmatik ekranlar çağı"nda duygusal tasarım etkileşimimizi iyileştirebilir mi?