Alışveriş sepetiniz şu an boş
Tüm eğitimlere göz atarak ilgi duyduklarını sepetine ekleyebilirsin.
Bir kullanıcının, bir ürün, hizmet ya da sistemden belirli faydalar sağlamak amacıyla, belirli hedeflere erişmek için tecrübe ettiklerine, yani o üründen bütünsel bir bakış açısıyla edindiği tecrübeye dair tüm bildiklerimizi bu kategoride derledik.
Merve Yazıcı, kent tasarımının en önemli bileşenlerinden "kent imgeleri" konusunu önemli kaynaklardan yararlanarak aktarıyor.
Merve Yazıcı, ait olduğumuz toplulukların bizi ve deneyimlerimizi nasıl şekillendirdiğini, ünlü sosyolog Maurice Halbwachs'ın görüşlerine de yer vererek ele alıyor.
Onurcan Eki, dijital ürünlerde kullanıcı tutundurma (kullanıcıyı elde tutma) kavramını küresel raporlardan yararlanarak deşifre etti.
Yakup Bayrak, Craftgate CEO'su Hakan Erdoğan ile Craftgate'in dününü, bugününü ve yarınını konuştu.
Barış Kayalar, Figma'da bir tasarım sistemi oluştururken dikkat edilmesi gerekenleri eklenti önerileriyle birlikte paylaşıyor.
Yakup Bayrak, fintech girişimlerinin "biz bir ürün müyüz, yoksa özellik mi" kararını kolaylaştıracak bir algoritma önerisi sunuyor.
İnsanların uygulamanızı kullanmasını nasıl sağlayabilirsiniz? Onurcan Eki, kullanıcıların harekete geçmesini sağlayan 5 önemli koşulu listeledi.
Onurcan Eki, mobil uygulamalarda sıkça karşılaştığımız onboarding (karşılama) ekranlarının gerekliliğini, Nielsen Norman Group tarafından gerçekleştirilen araştırma raporunun sonuçlarıyla beraber yorumladı.
Burcu Akpunar Tayiz, tasarım kararlarımızı olumsuz yönde etkileyebilen onlarca farklı bilişsel önyargıdan 4 tanesini gerçek hayattan örneklerle anlatıyor.
Gamfed Türkiye gönüllülerinden Yasemin Karakaya, oyunlaştırma denince akla gelen en önemli pratiklerden biri olan "avatar" konusunu kaleme aldı.
Kullanıcılarınızın ne kadarı kayıt olma akışlarını tamamlamıyor? Onurcan Eki, sniper link adı verilen yöntemi masaya yatırıyor.
Tasarım kararları belirlenmeden önce kaçınmamız gereken bilişsel eğilimler nelerdir?