En güncel içerikler

Oyun teorisinde klan sistemleri
Makaleler

Oyun teorisinde klan sistemleri

Gamfed Türkiye gönüllülerinden Özlem Neriman Gök, oyun teorisinde klan sistemleri konusunu SHERPA Blog okurları için kaleme aldı.

Gamfed Türkiye
Sinirbilim: Oyunlaştırmanın arkasındaki kimyasal etkileşim
Makaleler

Sinirbilim: Oyunlaştırmanın arkasındaki kimyasal etkileşim

Gamfed Türkiye gönüllülerinden Afra Çalık, oyunlaştırmanın arkasındaki kimyasal bileşenleri örnekleriyle anlattı.

Gamfed Türkiye
Avatar: Bir gün herkesin bir avatarı olacak
Makaleler

Avatar: Bir gün herkesin bir avatarı olacak

Gamfed Türkiye gönüllülerinden Yasemin Karakaya, oyunlaştırma denince akla gelen en önemli pratiklerden biri olan "avatar" konusunu kaleme aldı.

Gamfed Türkiye
Oyunlaştırma gözüyle tasarım odaklı düşünce
Makaleler

Oyunlaştırma gözüyle tasarım odaklı düşünce

Gamfed Türkiye gönüllüsü Arzu Kupsar, oyunlaştırma ile tasarı modaklı düşünce arasındaki ilişkiyi inceledi.

Gamfed Türkiye
Topluluk katılımı sosyal oyunlaştırma ile sağlanabilir mi?
Makaleler

Topluluk katılımı sosyal oyunlaştırma ile sağlanabilir mi?

Gamfed Türkiye gönüllüsü Arzu Kupsar, sosyal oyunlaştırma metodolojilerinin topluluk katılımı sağlamak amacıyla nasıl kullanılabileceğini paylaştı.

Gamfed Türkiye
Sonsuz oyunlarda skor sistemi
Makaleler

Sonsuz oyunlarda skor sistemi

Ercan Altuğ Yılmaz, sonlu oyunlar ile sonsuz oyunlar arasındaki farkları ve puanlama sistemleri tasarlarken dikkat edilmesi gerekenleri anlattı.

Ercan Altuğ Yılmaz
Clubhouse’dan oyunlaştırma dersleri:
Makaleler

Clubhouse’dan oyunlaştırma dersleri:

Gamfed Turkiye ekibinden Yasemin Karakaya, Clubhouse kullanıcılarının geliştirdiği oyun kurguları üzerinden insanoğlunun sosyalleşme ve uyum sağlama yetkinliklerini ele aldı.

Gamfed Türkiye
Oyunlaştırılmış mikro-öğrenme: Hızlı ve verimli öğrenmek mümkün
Makaleler

Oyunlaştırılmış mikro-öğrenme: Hızlı ve verimli öğrenmek mümkün

Gamfed Türkiye takımından Ece Terzioğlu Çolak, daha hızlı öğrenmeyi mümkün kılan mikro-öğrenme metodolojisini anlattı.

Gamfed Türkiye
%80 kullanıcı deneyimi, %20 oyunlaştırma
Makaleler

%80 kullanıcı deneyimi, %20 oyunlaştırma

Gamfed Türkiye takımından Gökhan Özfırat, oyunlaştırma ile kullanıcı deneyimi tasarımı arasındaki dengeyi akış tasarımına değinerek aktarıyor.

Gamfed Türkiye
Pandemi sürecinde başarı getiren oyunlaştırma uygulamaları
Makaleler

Pandemi sürecinde başarı getiren oyunlaştırma uygulamaları

2020 yılında birçok işletme oyunlaştırma çalışmaları yaptı ve pek çok başarıya imza attı. Gelin, bu uygulamalara göz atalım ve kullanıcı deneyimi açısından bazı dersler çıkaralım.

Ercan Altuğ Yılmaz
Oyunlaştırma tasarımında oyuncu tipleri
Makaleler

Oyunlaştırma tasarımında oyuncu tipleri

Gamfed Türkiye takımından Yasemin Karakaya, oyunlaştırma sürecinin temel esaslarından biri olan oyuncu tipleri hakkında yazdı.

Gamfed Türkiye
Octalysis Modeli: Oyunlaştırmanın 8 temel duygusu
Makaleler

Octalysis Modeli: Oyunlaştırmanın 8 temel duygusu

Octalysis Modeli nedir? Oyunlaştırmada hangi temel duygulardan yararlanıyoruz? Ercan Altuğ Yılmaz, Octalysis Modeli hakkında bilgi veriyor.

Ercan Altuğ Yılmaz