Alışveriş sepetiniz şu an boş
Tüm eğitimlere göz atarak ilgi duyduklarını sepetine ekleyebilirsin.
Bir ürünün işlevi ile, kullanıcının ürüne davranış ve onu anlayış şeklini inceleyen, bu sırada da odağını insana çeviren bir tasarım pratiği olan Etkileşim Tasarımı’na dair yenilikler, makaleler, röportajlar ve girişimler bu kategoride.
İçinde bulunduğumuz "sert, dokunmatik ekranlar çağı"nda duygusal tasarım etkileşimimizi iyileştirebilir mi?
Ercan Altuğ Yılmaz, sonlu oyunlar ile sonsuz oyunlar arasındaki farkları ve puanlama sistemleri tasarlarken dikkat edilmesi gerekenleri anlattı.
Clo S., Airbnb için gerçekleştirdiği UX audit çalışmasının sonucunda ortaya çıkan 7 iyi UX uygulamasını listeledi.
Gamfed Turkiye ekibinden Yasemin Karakaya, Clubhouse kullanıcılarının geliştirdiği oyun kurguları üzerinden insanoğlunun sosyalleşme ve uyum sağlama yetkinliklerini ele aldı.
Mobil uygulamalarda iyi bir kullanıcı deneyimi sunmak düşündüğümüzden daha kolay olabilir. Başlangıç olarak, Interaction Design Foundation'ın sunduğu bu 5 öneriye göz atın.
Ercan Altuğ Yılmaz, oyunlaştırma tasarımının en önemli metodolojilerinden biri olan Player's Journey hakkında bilinmesi gerekenleri örneklerle aktarıyor.
Bu makalemizde, kullanıcıları sayfanızda tutmanızı sağlayabilecek kadar güçlü bir tasarım unsurundan söz edeceğiz: beyaz boşluk.
Dijital ürün tasarımı hakkında düşünme şeklimizi değiştiren, teknoloji dünyasını sarsan 14 efsanevi kullanıcı arayüzünü listeledik.
Neden parmağımızın yıllardır süre gelen serzenişlerine biraz kulak vermiyor ve onun da dostu olabilecek parmak dostu mobil uygulamalar tasarlamıyoruz?
Artırılmış gerçeklik hakkındaki ilk konsept, Frank L Baum'un 1901'de yazdığı bir romanında, bir dizi veriyi insanlara eşlediği bir "karakter işaretleyicisi" olarak adlandırılan bir elektronik gözlük olarak olarak ortaya çıktı. Bugün, artırılmış gerçeklik sadece bir bilim-kurgu kavramı değil, gerçek bir şey.
Serimizin 6. bölümünde “Tasarım estetikten ibarettir” algısını değiştirmeyi amaçlayan Kanvas Tasarım Topluluğu ile bir röportaj gerçekleştirdik.
Motivasyon odaklı bir deneyim tasarlamak ve anlamlı oyunlaştırma kurguları oluşturmak için hangi yöntemler izlenmeli?